pondelok 11. júna 2018

Maďarské Benátky

Čau, čau.

Prišlo krásne počasie, a s ním sa začalo aj naše obdobie cestovania.
Včera skoro ráno sme sa vydali k našim južným susedom. Áno, Maďarsko! 😉 Na internete som našla článok: "10 zaujímavých miest v Maďarsku", reku idem riešim. Našla som veľmi zaujímavé miestečko, ktoré ma hneď na prvý pohľad zaujalo, tzv. "Maďarské Benátky". Nachádzali sa tu domčeky na vode.😋


Na toto krásne miesto (na internete písane, že je to mestečko Bokod) sme sa dostali s veľkou pomocou domácich. Navigácia nás navigovala na poľné cesty, kde bol zákaz vstupu a keďže som bola už mierne nasrdená, zostala posledná možnosť, pýtať sa. Ľudia tu boli veľmi prívetiví, dokonca nás jedna rodinka zobrala priamo sem, za čo sme boli nesmierne vďačné. Miesto krásne, avšak bez pomoci by sme sem asi netrafili. Keď sme však chceli prejsť celé jazero, nedalo sa, nakoľko všade boli zákazy. 
Mojim cieľom však bolo presne toto:


Avšak....márne 😕
Nuž nevadí, máme z toho aspoň ponaučenie. Všade kam ideš, sa pýtaj! No nič mi nebránilo v tom, aby som nespravila x milión iných fotiek. 

Info:
Toto miesto sa nachádza od Bratislavy hodinu a pol, čo si myslím je celkom adekvátne.
Viem, že tu ľudia trávia svoj voľný čas a chcú byť čo najďalej od civilizácie, avšak dá sa odolať? Osobne si myslím, že by tu mohli spraviť turistické chodníky, kam ísť, kam nie a keby tam šlahnú mini stánok s občerstvením alebo magnetkami, by sa určite nikto neurazil. Ale to je len môj názor.😊





👄


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hobbitie príbytky na SLOVENSKU

Nový Zéland  krajina "Pána prsteňov" Ktorého človeka by neupútal takýto zaujímavý nápis popri ceste?  Včera sme b...