štvrtok 26. apríla 2018

Ideš na festival a nemáš peniaze? MÁM RIEŠENIE

Blíži sa Pohoda, Grape, Topfest a ty nemáš peniaze?

Nezúfaj, mám úžasné riešenie!

Ahoj, čau, zdravím!
Minulý rok sme prefestivovali asi celé leto a veľakrát "zadarmo" alebo so zárobkom.


Náš druhý festival minuloročného leta, kam sme šli zadarmo bol GRAPE! Áno, počuješ dobre, zadarmo. Teda po lopate, išli sme tam brigádovať. Na túto brigádu sme natrafili úplnou náhodou, na facebooku. V danej fb skupine sa písalo že klikneš tu a tu vyberieš si tu a tu a môžeš ísť na festival. A bolo tomu tak! Mohol si si vybrať z rôznych činnosti, či už usmerňovanie návštevníkov na parkovisku, podávanie vody pri stagi (čo je podľa mňa totálna pecka, si od interpreta len pár metrov), hliadkovanie ľudí aby nešli do areálu na skate alebo bicykli a mnoho ďalších. Každopádne im musíš dopredu na účet vložiť istú časť peňazí, ktorá ti však po festivale bude vrátená naspäť. My sme si vybrali práve poslednú možnosť. Takisto bola veľká výhoda si vybrať časy, tzn. ak váš interpret hral o 22:00 tak sme mali na výber z niekoľkých časových "zmien" (čo, podľa mňa, bola druhá pecka). Na tento festival sme prišli deň pred jeho začatím. Kde sme sa zaregistrovali a dostali lístky na obed a tuším aj večeru. Každopádne, zážitok toho večera: Práve sme si rozložili hru, ktorá spočívala v tom, že koľko hodíš-toľko piješ. V tom kamarátke zavolala mamina, že počuj u nás je strašná búrka, dávajte si pozor, ak to na vás príde. Pravdaže obloha krásna, žiadny obláčik, keď v tom...Kamarátka: Hej ľudia, pozrite sa pri stage, niečo sa blýska, neprichádza búrka?" A ja že: „Čo ti šibe, veď to len skúšajú refle-... Nie ľudia, ja som ani nedokončila vetu a v tom sa spustil taký hurikán, že s mojimi 40timi kilami som mala veľký problém aby ma neodfúklo do Ruska. A keďže som mala (ako inak) ultra-mega-špecialny stan, tak o minútu na to, ako sa spustila búrka som ho škrabala z plotu (doslovne)! Ale bola to sranda 😀😀😀, keďže každý prežil (ale nie..teda vlastne áno😀). Naša náplň práce spočívala vo vyššie uvedenej činnosti. Bola to paráda, v podstate sme nič nerobili, pretože veľa ľudí tam na skate nebehalo a keď áno, rázne sme zakročili. Pre mňa osobne to bolo organizačne veľmi dobre zvládnuté.

K tejto fotke asi len toľko... Strašne večer pršalo a keďže som blondýnka, tak nádej na gumáky alebo pršiplášť nehrozila a tak som behala v mokrých veciach. Táto fotka je z rána, kedy sme práve robili a sušili sme si nôžky na slniečku 😎

STANOVÉ MESTEČKO

No a povedzme si ešte niečo málo o festivale. BOL TO NAJLEPŠÍ FESTIVAL MINULÉHO ROKA. Ja si GRAPE nedokážem vynachváliť. Nachádzal sa tam hlavný stage, ďalej tzv. "šapitó", v ktorých prebiehali predstavenia rôznych interpretov. A že by si bol hladný? Jajajaj...nemaj strach chlape, plno jedál od vegetariánov po mäsožrútov, od triezvosť po opitosť a od zábavy po ďalšiu zábavu. Stánky s rôznym oblečením (ja som si kúpila tričko Grape zo ZOOTu a musím uznať, že moja peňaženka neutrpela až tak vážne zranenia). Stanové mestečko bolo dosť veľké, takže núdza o spanie pred areálom nehrozila.

Moja proti (prečo neísť na tento festival) : NO NIE, ANI NAD TÝM NEROZMÝŠĽAJ, TENTO FESTIVAL URČITE ÁNO!
Avšak našlo sa jedno -... Áno viem, kapacita-nekapacita..strašne rýchlo sa vypredali lístky a zohnať lístok 2 týždne pred festivalom pod 50€, nie je šanca.

Ďalšie + festivalu:
-Kelímky, poháre, opijátka (nazvime to ako chcete) ste si buď nechali ale platili ste za ne, alebo ste ich mohli vrátiť do stánku a dostali ste  za to peniaze.
-dostatočné množstvo TOI-TOIek...(takže pochybnosti o tom, že nemáte kam odložiť "suvenír" sa netreba báť)
-cisterny (avšak ak by ich bolo viac, neuškodilo by)

Áno viem, nájdu sa ľudia, ktorý by skritizovali aj nemožné, ale každopádne, ja som sa cítila skvelo. Možno som to zobrala viac optimickejšie ale zabavila som sa, nič mi nechýbalo akurát.... počasie prosím ťa, tento rok nebuď svinka a neprš! ĎAKUJEM!

Pre viac info, kam písať, alebo čo si zbaliť, píš! :)

V ďalšom článku sa budem venovať Pohode. Bol to naozaj tak dobrý festival, ako každý hovorí? UVIDÍME!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Hobbitie príbytky na SLOVENSKU

Nový Zéland  krajina "Pána prsteňov" Ktorého človeka by neupútal takýto zaujímavý nápis popri ceste?  Včera sme b...